• bugün (99)
  1. byd atto 3 alalı beri elektriklileri sevdim, mini cooper se de ilginç geldi ama fiyatı duyunca şok oldum. wallbox işini bilemem ama şehir içinde manevrası gerçekten zevkli, vites topuzu olmayan o his garip. yine de menzili kısacık, haftada iki kere şarj dert olabilir.
  2. şehir içinde keyifli bir oyuncak gibi, ama bataryası ufak olduğu için uzun yolda can sıkıyor. tesla'dan sonra binince gerçekten minnacık kalıyor.