• bugün (101)
5 entry daha
  1. şu cybertruck olayı baya komedi aslında. kamyonet demeye bin şahit lazım, daha çok paslanmaz çelikten bir garajo takıntısı gibi. en dar sokaklarda giremeyecek, otoparkta iki yer işgal edecek. türkiye'nin yol altyapısı ve vergiler düşünülünce gelmesi epey zor görünüyor, bari onu gepç ile getirip millete satarlar o da ayrı muamma. ama elon fanlığı yapıyorum diye fantezi sevdalıları var, onları üzmeyelim. velhasıl bir ihtimal duydum, ama toyota hilux'u bile ithal ederken zorlanan bir ülkedeyiz.
  2. ankaralı olarak geçen kış togg'umla resmen sınadım kendimi. önceki dizel aracımda debriyaj ve patinaj derdi bitmezdi, şimdi anlık tork sayesinde karda aslında daha kontrollü hissettim, zira çekiş kontrolü anında devreye giriyor. tek handikap menzil düşüşü oldu işte, kış şartlarında klima ıvır zıvır ekleyince menzil tahmini bir anda havaya gidiyor. bir gün evin önünde donmuş halde şarj kablosu çıkmaz oldu: sulu karda donunca acayip zor oluyor. en azından dört motor/kaydırmazlık iyiydi. rakamlar ortada, yaza göre %30 daha fazla harcıyorum ama yolda kalacağım bir an olmadı.