• bugün (101)
  1. iki yıllık togg sahibi olarak batarya ömrü konusunda kafamda bir sürü veri var. soğuk hava ve hızlı şarjın etkisini merak ediyordum, excel’e döktüm her şarjı. yazın menzil daha iyi ama kışın bir tık düşüyor. aracın bms’si mantıklı çalışıyor gibi, %80’den sonra yavaşlatıyor. lityum iyon pillerde ilk yıllarda %2-3 kayıp normal deniyor, onu da test edeceğiz zamanla. pratikte bir sıkıntı yaşamadım, trinova ve teksin bataryaları düzgün çalışıyor. yerli üretim olunca da bir süre sonra garanti kapsamında batarya koruma politikasına dikkat etmek lazım.