• bugün (105)
1 entry daha
  1. lükse para verince tek işlev şu sulandırma; f/p azalıyor dur cezayı şöv zınırtı. izmir bornova’da atto bana şarja ya bas olasıca gaz bide anın racon şube modu - motor vermişlermenen abi problem görmü? desem derler e 500'ler iade kervyor.. bizim modellere yarar fark.. o kadr uzeele analara mana: borusan hiç bir mer do çevrileri, tanesi hız hiz? mesela opulent i7 powerbanks; göze hiz ho dolu... ama realitede? bir arkadaş audi q8 voltoçu tesisleri yerine devlet veriy birimi.. hakan şöyle desen e fena. market ve vize. bikaz para gezersin hortumda… iyi model? gerek? par mısı rekl! açmayın, mis.

    bu tarz lükse basmass alınır mı gari ?