• bugün (102)
  1. elektrikli araba alacaksın, aklına alman mühendisliği geliyor, porsche taycan'a bakıyorsun. kullanan çok övüyor, yol tutuşu, hızlanması falan muazzam diyorlar ama bizim ortalama kullanıcıya biraz lüks kaçmış, wallbox taktırınca faturayı duyunca modifiye yapmış gibi oluyorsun. bence fiyat-performans oranını bir daha sorgulatıyor insana.
  2. bir arkadaş taycan 4s aldı, bindim ama ben model 3'ün o otopilot konforuna alışınca taycan'ın teknolojisi bana biraz eski moda geldi. aracın yol tutuşu mükemmel ama o fiyata 400 km menzil, günümüzde efsane menzil kaygısını çözmüyor bence.