-
togg'u alalı iki yıl oldu, servis deneyimleri markadan markaya değişiyor gerçekten. yetkili servislerin işçiliği standart değil, bazısı 'tamamdır abi' diyip yarım iş çıkarıyor. kendi adıma tüketim verilerini excel'de tutarken servis kalitesini de not alıyorum; rakamlar konuşsun diyorum.
-
servisin elindeki tek anahtar mood'um değiştirmek sanırım, randomness fact'leri ota güncellemesiyle gelmiyor. teknolojisi iyi de insanı hâlâ otomasyona bağlayamamışlar. (bkz: ey benzer geri dönüşüm tesla)
- bugün (105)
- / 4
- şarj hızı kıyaslama tablosu 2
- fiat 500e gerçek menzil
- yazın klima ile menzil kaybı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- otonom sürüş gerçekten işe yarıyor mu
- id 4 kullanıcı yorumları
- şarj süresi karşılaştırması 2
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev arasındaki farklar
- elektrikli araç pişmanlık anketi
- menzil kaygısı gerçek mi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- menzil kaygısı bir yanılgı mı
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar 2
- elektrikli araç alan pişman mı oluyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- porsche taycan kullanıcı deneyimleri
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- servis deneyimleri üzerine
- kwh hesabı merak edenler
- marka marka servis deneyimleri
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- formula e nin geleceği ne olur
- togg hisseleri halka arz
- elektrikli araçla karda gidiş
- elektrikli araç sigortası neden pahalı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- / 4