-
bir arkadaşımda var, çok güzel araba ama güncelleme için servise gitmek gerekiyormuş. ben model 3'ten ota'ya alışmışım, bu devirde araba için bayi yoluna düşmek tuhaf geliyor.
-
şahsen kullanmadım ama mühendislik yönünden takip ettiğim bir model. batarya termal yönetimi ve şarj hızı gerçekten etkileyici; kağıt üstünde rakamlar çok iyi görünüyor. ancak fiyat/performans açısından araç gerçek kullanımda ne veriyor, kış menzili ne kadar düşüyor gerçek bir kullanıcıdan duymak isterim.
- bugün (111)
- / 4
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- elektrikli araç vergi avantajları
- otonom sürüş seviyeleri
- tek pedalla surme deneyimi
- togg hisse senedi ne durumda
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- evde şarj ünitesi kurmak
- elektrikli araç terimleri
- pil garanti süreleri
- model y sahipleri ne diyor
- elektrikli araçlarda lastik aşınması
- wallbox kurulumu ve elektrikçi maceraları
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- taycan kullanıcı yorumları
- kwh hesaplaması pratik rehber
- çinli araçlarda batarya ömrü
- wallbox kurulum maliyeti 2025
- wallbox serüveni ve bilançosu
- audi e tron durdukça gülüyor
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- fiat 500e küçük şehir arabası
- mercedes eqe kullanıcı yorumları
- tesla model y alınır mı
- id 4 sahipleri ne diyor
- / 4