• bugün (106)
  1. bir arkadaşımda var, çok güzel araba ama güncelleme için servise gitmek gerekiyormuş. ben model 3'ten ota'ya alışmışım, bu devirde araba için bayi yoluna düşmek tuhaf geliyor.
   tümünü göster