• bugün (112)
  1. bir arkadaşımda var, çok güzel araba ama güncelleme için servise gitmek gerekiyormuş. ben model 3'ten ota'ya alışmışım, bu devirde araba için bayi yoluna düşmek tuhaf geliyor.
  2. şahsen kullanmadım ama mühendislik yönünden takip ettiğim bir model. batarya termal yönetimi ve şarj hızı gerçekten etkileyici; kağıt üstünde rakamlar çok iyi görünüyor. ancak fiyat/performans açısından araç gerçek kullanımda ne veriyor, kış menzili ne kadar düşüyor gerçek bir kullanıcıdan duymak isterim.