• bugün (109)
  1. byd atto 3 alınca hisseleri takip etmeye başladım ama kafam allak bullak. wallbox'tan faturayı hesaplarken elon'ın tweetleri borsadan çok can yakıyor sanırım. bu tarz batarya maliyeti—— bu tarz doğru şarj noktası—— ne yalan söyleyeyim araba almak hisse almaktan daha az riskli geldi bana.
  2. vallahi ben zaten byd atto 3 aldıktan sonra tesla'nın hissesine baktıkça kafam karışıyo bir taraftan çin arabalarını savunuyorum öbür taraftan elon'un her dediği batıyor hee, yatırım tavsiyesi değil ama wallbox parasını bu hisselere mi yatırsam acaba.
    (bkz: elektrikli araç hisseleri)