-
byd atto 3 alınca hisseleri takip etmeye başladım ama kafam allak bullak. wallbox'tan faturayı hesaplarken elon'ın tweetleri borsadan çok can yakıyor sanırım. bu tarz batarya maliyeti—— bu tarz doğru şarj noktası—— ne yalan söyleyeyim araba almak hisse almaktan daha az riskli geldi bana.
-
vallahi ben zaten byd atto 3 aldıktan sonra tesla'nın hissesine baktıkça kafam karışıyo bir taraftan çin arabalarını savunuyorum öbür taraftan elon'un her dediği batıyor hee, yatırım tavsiyesi değil ama wallbox parasını bu hisselere mi yatırsam acaba.
(bkz: elektrikli araç hisseleri)
- bugün (107)
- / 4
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- hızlı şarj istasyonlarında iki senem
- şarj kuyruğunda geçen o ebedi muhabbet
- pratik bagaj hikayeleri
- tatilde eşleşen soket
- dc hızlı şarj anıları
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- / 4