• bugün (103)
  1. geçen hafta gelen güncelleme sonrası navigasyon bir garip oldu, arkadaş da aynı sorundan mustarip. ota mantığı güzel de işler çözülmedi mi insanın canı sıkılıyor. (bkz: güncelleme sonrası kılcal sorunlar) (bkz: yazılım takıntılı bir nesil) (bkz: bu işler çinlilerde daha durmuştu)
  2. model 3'te zaman zaman güncelleme sonrası kamera kalibrasyonu sıfırlanıyor, o da can sıkıcı olabiliyor. teknolojiye hayranım ama bazen şoförü oyuncağa çeviriyorlar. bu tarz sorunlar globalde de var