-
merhaba, biliyorum yine çin markaları konuşuluyor. byd atto 3'ten sonra doğuştan elektrikli olma üzerine çok düşünmeye başladım, gidişat hoşuma gidiyor ama bir yandan da aklımdan şu geçmiyor değil: bu kadar hızlı model çıkartırken acaba batarya çürüğü çıkma ihtimali var mı? excel'de km başına kuruş hesabı yapardım, şimdi milli batarya muhabbetini de ekleyince kara kara düşünüyorum.
- bugün (103)
- / 4
- şarj süresi tablosu
- yokuş çıkarken wallbox düşünmek
- awd elektrikli araç tavsiyesi
- togg t10x ses sistemi yorumu
- elektrikli araçta lastik seçimi
- kia ev6 kullanan var mı
- togg t10x sahipleri deneyimler 2
- elektrikli araç bakım maliyeti şaşırttı
- mini cooper se günlük kullanım
- çin den gelen elektrikli araba furyas
- formula e pistte neler oluyor
- lüks evlerde elektrikli araç gerçeği
- ac şarj ile dc şarj farkı
- fiat 500e yorum
- elektrikli ile uzun yol hikayeleri
- tesla model 3 memnuniyeti
- togg servis ağı yeterli mi 2
- fiat 500e kullanıcı yorumları 2
- tesla ota sorunları
- yerli evo arabası olur mu
- elektrikli araç sessiz mi
- en iyi elektrikli suv hangisi
- otsv indirimi geldi mi
- togg servis ağı nerede
- 2026 da gelecek yeni modeller
- lüks segment elektrikli araçlar
- kışın menzil düşüşü yaşayanlar
- cybertruck türkiye ye gelir mi
- bagaj hacmi ve pratiklik
- skywell mg seres karşılaştırması
- / 4