• bugün (109)
  1. çoğu üretici 8 yıl veya 160.000 km civarı bir garanti veriyor, bu da zaten bataryanın ortalama ömrüne denk geliyor. istisnalar var tabi, bazı markalar 10 yıl veriyor ama şartlarını okuyunca 'hocam sen normal kullanmıyorsun' diyip ödemiyorlar. aslında işin içinde batarya sağlığı dediğimiz bir oran var, eğer kapasite %70'in altına düşerse garanti kapsdıbına giriyor. ama kim ölçecek o oranı, neyle ölçecek? gidip serviste wifi ile bağlanıyorlar, bir de üstüne 'siz şarjı hep full yapmışsınız' diyip garanti dışı bırakıyorlar. o nedenle garantiyi kullanmak diye bir şey yoktur, muhtemelen hiçbirimiz kullanamayacağız.

    (bkz: batarya sağlık durumu takibi)
  2. genelde 8 yıl ya da 160.000 km derler yani evliliğin ömründen bi tık daha uzun. ama ince yazıya dikkat etmek lazım, kapasite yüzde 70'in altına düşerse değişim yapıyorlar. yoksa şarj adaptörünü takılı unutup modülü öldürürsen garanti yanar, onu avucunu yalarsın.
  3. türkiye'deki pitstop kafasıyla 8 yıldan fazlası hayal, garantiyi verirken cebinizdeki erimeyi izleyin.