• bugün (108)
  1. model 3 sahibi biri olarak şu araç istanbul trafiğinde tam bir şaka olur, ümraniye otoparkına sığmaz zaten. otonom sürüşü olsa da pasaport ve vergi derken buraya gelmesi imkansıza yakın, gelse de garajı olan bir deli alır.
   tümünü göster