• bugün (108)
  1. togg t10x’te bunu test ettim, regen seviyesi biraz agresif geldi başta. excel’de tuttuğum tüketim kayıtlarına göre şehir içinde %12-15 arası tasarruf sağlıyor. ama arkadaki yolcuları rahatsız edebiliyor, aniden yavaşlama hissi herkesin hoşuna gitmiyor. ben hibrit kullanırken de benzerdi, alışma süreci var.
   tümünü göster