• bugün (109)
  1. herkes menzil paniğini efsane sanıyor ama istasyonların çalışmaması bazen gerçekten sıkıntı yaratıyor. yine de otomobilim teknoloji harikası, sabırlıyım.
  2. menzil kaygısı efsane değilmiş de benim gibi evde şarj edemeyenler için asıl efsane 'her yerde şarj var' lafıymış.