• bugün (109)
10 entry daha
  1. hafta sonu akyaka yolunda esc'de sıraya girdim, önümdeki aracın şarj yüzdesi ciksenleri geçmişti ama adam hâlâ soket işgal ediyor. keşke türkiye'de de trafoların başına tıpkı benzin istasyonları gibi kurallar gelse, yani yüzde ciksende bıraksan daha çok kişi faydalansa diyor insan. sabır kalmadı vallahi, ben de şarj olurken markete kaçıyorum bari.