• bugün (109)
1 entry daha
  1. sosyal medyada görüyorum da rivian r1t gerçekten enteresan araç, kamyonet gibi duruyor ama içi lüks. lucid de menzil olarak hava atıyor, amerikada fiyatları da havadan aşağı değil. türkiye'ye gelmesi için önce birilerinin ithalat izni ve servis ağı kurması lazım tabii. ben atto 3 ile memnunum ama bu markalar da girse bari seçeneğimiz artsa diyorum, Çin tekelinden de kurtulmuş oluruz gibi geliyor.