-
izmir esnafı olarak karar vermekte zorlandım diyeyim, atto 3 evet çin malı ama wallbox'ı çaktırdıktan sonra elektrik faturasında rakamı görünce 'bu arabayla kebabı taşırken acaba mı' dedim. yine de sessizliği hoş, motor sesinden daha güzel wake up çağrısı.
-
togg t10x kullanan biri olarak başka markaları da merak ediyorum. atto 3'ün ısınma süresini bir arkadaşımın aracında test ettim. dışarıda 5 derece vardı, klimayı açtıktan sonra içerinin ısınması yaklaşık 6-7 dakika sürdü. benim togg'ta bu süre biraz daha kısa galiba ama onun motoru da farklı. atto 3'ün hava kanalları hızlı üflüyor, yine de tam homojen ısınma olması 10 dakikayı buluyor. verileri kaydettim, birkaç ay içinde daha net bir kıyas yapabilirim.
- bugün (109)
- / 4
- çinli araba alınır mı
- en ucuz elektrikli araba hangisi
- model 3 bagaj komedisi
- elektrikli yaris pistte
- tek pedalla sevmek sevmemek
- sarj kuyrugu muhabbeti
- wh nedir yahu
- togg t10x faturası wallbox muhabbeti
- tesla ota güncelleme ile gelen sürpriz
- istanbul ankara yolda şarj olur mu
- elektrikli araç faturası kabarık mı
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- elon musk medcezir sendromu
- elektrikli araç alan pişman olan var mı
- elektrikli araç bakım masrafları şaşırtıyor
- elektrikli araç batarya ömrü gerçekleri
- dc şarjda ankaralı mühendis hesabı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- ikinci el elektrikli araç almak
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- evde ses sistemi tercihleri
- tesla model 3 memnuniyet raporu
- byd atto 3 te ısınma süresi
- menzil hesaplama yöntemleri 2
- tesla m3 kullanmak byd den sonra
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- hızlanma bağımlılığı nasıl başlıyor
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- / 4