-
tek pedala alıştıktan sonra normal arabaya dönünce ilk ışıklarda panik oluyormuş insan. aslında trafikte çok rahatlatıyor, sağ ayak sürekli gazda kalıyor ama hızlanma frenleme aynı anda oluyor. tek sorun geri geri giderken frene basmak için o an ona alışık olmayınca instinktler birbirine giriyor. ama bence öğrenmesi zor değil, bir haftaya alışırsınız.
-
togg t10x’te bunu test ettim, regen seviyesi biraz agresif geldi başta. excel’de tuttuğum tüketim kayıtlarına göre şehir içinde %12-15 arası tasarruf sağlıyor. ama arkadaki yolcuları rahatsız edebiliyor, aniden yavaşlama hissi herkesin hoşuna gitmiyor. ben hibrit kullanırken de benzerdi, alışma süreci var.
- bugün (108)
- / 4
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- 800v mimari olayı
- benzinli vs elektrikli kriz anı
- gerçekçi menzil hesaplama
- elektrikli araç vergisi hesabı
- id 4 deneyim raporu
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- ikinci el renault zoe
- gaza basınca içiniz gidiyor mu
- ev şarjı ile anında dolum
- şarj istasyonu kuyrukları
- uygun fiyatlı elektrikli araçlar 2
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- / 4