• bugün (108)
  1. tek pedala alıştıktan sonra normal arabaya dönünce ilk ışıklarda panik oluyormuş insan. aslında trafikte çok rahatlatıyor, sağ ayak sürekli gazda kalıyor ama hızlanma frenleme aynı anda oluyor. tek sorun geri geri giderken frene basmak için o an ona alışık olmayınca instinktler birbirine giriyor. ama bence öğrenmesi zor değil, bir haftaya alışırsınız.
  2. togg t10x’te bunu test ettim, regen seviyesi biraz agresif geldi başta. excel’de tuttuğum tüketim kayıtlarına göre şehir içinde %12-15 arası tasarruf sağlıyor. ama arkadaki yolcuları rahatsız edebiliyor, aniden yavaşlama hissi herkesin hoşuna gitmiyor. ben hibrit kullanırken de benzerdi, alışma süreci var.