-
wallbox'u taktırdıktan sonra anladım ki işin özü AC evde yavaş ama ucuz, DC ise yolda hızlı ama pahalı. AC şarjla gece takıp sabah çekiyorsun, faturaya da pek yansımıyor. DC'de ise 30 dakikada %80'e geliyorsun ama o 30 dakika bile bazen can sıkıcı olabiliyor. yine de karıştırmayayım derken ben hep AC kullanıyorum, DC'yi uzun yolda saklıyorum.
- bugün (112)
- / 4
- togg t10x ses sistemi yorumu
- tesla model y alınır mı 2
- servis deneyimleri üzerine
- amerikan elektrikli markaları türkiye ye gelir mi
- otonom sürüş gerçekten güvenli mi
- id 4 kullanıcı yorumları
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği
- benzinli vs elektrikli
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri 2
- menzil ve depolama kapasitesi
- ac ve dc şarjın pratik farkı
- byd atto 3 kullanıcı yorumları 2
- şarj süresi tablosu var mı
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- elektrikli araç ses iyileştirme
- lastik aşınması ve tercihler
- şarj ağı açmazları
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- elektrikli araç vergi avantajları
- otonom sürüş seviyeleri
- tek pedalla surme deneyimi
- togg hisse senedi ne durumda
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- evde şarj ünitesi kurmak
- / 4