• bugün (105)
2 entry daha
  1. biz biraz amatörüz ya, atto 3'ün orjinal ses sistemini ilk duyduğumda tizleri dağılıyor gibi geldi. sonra eq ayarlarıyla oynadık, bass'ı kıstık biraz daha netleşti. ama subwoofer eklemek istiyorum, bagajda bir yer var mı diye bakıyorum, fikir verin.