• bugün (105)
1 entry daha
  1. dizel sedan'dan t10x'e geçince 0-100'ün 7.6 saniyesi başta tatlı geldi, elektrikli anlık tork sarhoşluğu yapıyor doğrusu. ama menzil kaygısından dolayı her gazladığımda excel tablomda tüketim kalemleri uçuşuyor. işin özü ara hızlanmalar keyif de sürekli performans peşinde koşunca şarj soketi aramak reva.