-
dizel sedan'dan t10x'e geçince 0-100'ün 7.6 saniyesi başta tatlı geldi, elektrikli anlık tork sarhoşluğu yapıyor doğrusu. ama menzil kaygısından dolayı her gazladığımda excel tablomda tüketim kalemleri uçuşuyor. işin özü ara hızlanmalar keyif de sürekli performans peşinde koşunca şarj soketi aramak reva.
- bugün (105)
- / 4
- id 4 kullanıcı yorumları 2
- formula e gerçekten izlenir mi
- elektrikli araç vergisi kafam karışık
- yeni çağın vites hevesi
- togg servis ağı yeterli mi
- benzinli vs elektrikli gerçek maliyet
- tesla ota güncelleme sorunları
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- atto 3 ten sonra ses sistemi
- awd elektrikli araç tavsiyeleri
- elektrikli araç vergi avantajları
- volkswagen id 4 kullanıcı yorumları
- şarj hızı kıyaslama tablosu 2
- fiat 500e gerçek menzil
- yazın klima ile menzil kaybı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- otonom sürüş gerçekten işe yarıyor mu
- şarj süresi karşılaştırması 2
- dc hızlı şarjda yaşananlar
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev arasındaki farklar
- elektrikli araç pişmanlık anketi
- menzil kaygısı gerçek mi
- elektrikli araç modelleri 2025 2026
- menzil kaygısı bir yanılgı mı
- tesla güncellemelerinde yaşanan sorunlar 2
- elektrikli araç alan pişman mı oluyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- porsche taycan kullanıcı deneyimleri
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- / 4