• bugün (105)
  1. elektrikli araç piyasasında byd atto 3 aldıktan sonra bir arkadaşım da id.4 almıştı, onun anlattıklarına göre aracın yol tutuşu güzel ama yazılımı biraz hantal kalmış. özellikle media ekranı bazen donma yapıyormuş, wallbox taktırdı evine şarj konusunda sıkıntısı yok. id.4'ün menzili fena değil ama byd atto 3'ten sonra bir tık daha mı az geliyor diye düşünüyorum.