• bugün (110)
  1. atto 3'ten sonra e-tron'a baktım, arayıp soran esnaf kafasıyla gidip test sürüşü yaptım. ikinci el piyasası oturmuş değil ama almanyalı sağlam tabi; fakat faturamızı düşünürsek lüks segmentin türkiye'de binmesi başka bir dert.
    (bkz: elektrikli araç ikinci el piyasası)