• bugün (109)
2 entry daha
  1. atto 3 ile kış lastiğine geçince menzil düşüşü bariz oldu, izmir'de kış ılıman geçse de yine de güvenlik için değiştirdim. bu tarz yaz lastiği yumuşak hamurlu olunca sıcakta tutunma daha iyi ama çabuk bitiyor.