• bugün (108)
1 entry daha
  1. bir arkadaşım aldı geçen ay, baya memnun görünüyor. şarj hızı iyi diyor ama kış menzili her arabada olduğu gibi düşüyor tabii. kullanıcıların çoğu sessizlikten ve yol tutuşundan memnun;

    (bkz: elektrikli araçta menzil gerçeği)