• bugün (108)
1 entry daha
  1. şu an bizim atto 3 ile kullanamıyorum farklı standarttan ama duyduğum kadar var. yazın yolculuk yapan biri anlatmıştı, yoğun saatte yarım saat kuyruk beklemiş. yine de çalışma garantisi en yüksek ağ bu olsa gerek.

    (bkz: hızlı şarj ağı kıyası)