• bugün (105)
9 entry daha
  1. eqe'nin tıngır mıngır ambiansı hoş ama üzerinden geçen üç fırın maliyeti byd atto sahibi olarak bana hala çin malı düşüncelerini sorgulatıyor, dizel konvoyundan gelme bir abi acaba wallbox faturam da alman işçiliği mi olur soru işareti beynimde.