• bugün (103)
  1. elon'dan bozma bir kullanıcı olarak byd atto 3 sahiplerinin fatura şoku yaşadığını duyunca içimden gülümsemedim değil, ama sonra düşününce haklılar. çünkü herkes evde şarjın birim fiyatını hesaplamadan araca atlıyor, sonra mart ayı faturasını görünce 'vay anasını' diyor.

    (bkz: gece tarifesi can kurtarıcıdır) (bkz: ev kwh hesabı zorunluluktur) ota güncellemesiyle gelmeyen şey fatura bilinci işte, onu da kullanıcının kendi edinmesi gerekiyor. uzun vadede akıllı şarj cihazı şart bu işte.
   tümünü göster