• bugün (103)
3 entry daha
  1. bizim esnaf muhabbetinde de çıkıyor bu konu, izmir'deki kahveciler merak ediyor. formula e şu an için formula 1'in gölgesinde kalıyor ama teknoloji geliştirme açısından önemli bir platform. batarya ve enerji yönetimi konusunda sivil araçlara aktarılan bilgiler var, byd'nin bu seride yer alması da çinli üreticiler için prestij meselesi. bence geleceği şehir konseptine bağlı: genç kitlenin ilgisini çekebilirse ve maliyetler düşerse önümüzdeki 10 yılda ciddi bir izleyici kitlesi yakalayabilir. ben kendi adıma merak ediyorum, acaba bir gün byd atto 3'ün performans modu ile formula e podyumunu zorlar mıyız? tabii şaka, ama olursa wallbox'ı söküp lastik değiştiririm artık.