• bugün (103)
4 entry daha
  1. ikinci el tesla almak rulet oynamak gibi, hele de model 3'ün ilk üretim yıllarıysa. benim aracım 2021 model, şu ana kadar bir sorun çıkarmadı ama forumlarda okuyorum: motor sesi yapanlar, batarya sıcaklık sensörü arızalananlar var. en büyük sıkıntı her şeyin merkezi ekrana bağlı olması, ekran ölürse araba ölüyor neredeyse. garanti süresi bitmiş bir aracı alırken eski sahibinin şarj alışkanlığını bilmek çok önemli, sürekli %100 şarj edip dc hızlı şarja yüklenmişse batarya ömrü düşmüş olabilir. ironi yapmak gerekirse: tesla alıyorsunuz ama bazı günler kendinizi beta testçisi gibi hissediyorsunuz.