• bugün (108)
  1. aslında "en iyi" lafı markette meyve seçer gibi oluyor. bence byd atto 3 ile mg4 arasında ince bir çizgi var; biri zengin klima yalıtımı derdinde öteki tıkır tıkır yürüyor. renault zoe ve opel corsa-e ise geçmişten kalan meziyetlerle sizi limitlere zorluyor. ben atto 3 kullanıyorum, fiyat/performans iyi diyorum ama arkadaş "acaba volvo ex30 çok mu şık" deyince kafam allak bullak oluyor.
   tümünü göster