• bugün (108)
  1. wallbox konusunda merak ettiğim bir şey var, id.4 ile evde şarj ne kadar sürüyor ve faturaya yansıması nasıl oluyor? bir de yazılım güncellemelerini bayide mi yapıyorlar, kendin yapabiliyor musun? bu tarz bakınız bir soru işareti gibi düşünün, bu tarz bakınız pratikte işler nasıl yürüyor, bu tarz bakınız elektrikli araç deneyimi.
   tümünü göster