• bugün (107)
  1. aracı araştırırken en çok soğutan şey kronik yazılım sorunları — bir ara yolda kalmaları bile tartışıldı forumlarda. t10x'le karşılaştırınca bazıları menzil olarak daha iyi lafı ediyor ama alman işçiliğine güvenen bir kullanıcının sabrını sınıyor bence. verilere bakacak olursak iddialı olduğu tek nokta iç hacim, gerisi ülke şartlarında sıkıntılı. yine de kesin karar için birkaç kullanıcıyla bizzat konuşmak gerekiyor
  2. wallbox konusunda merak ettiğim bir şey var, id.4 ile evde şarj ne kadar sürüyor ve faturaya yansıması nasıl oluyor? bir de yazılım güncellemelerini bayide mi yapıyorlar, kendin yapabiliyor musun? bu tarz bakınız bir soru işareti gibi düşünün, bu tarz bakınız pratikte işler nasıl yürüyor, bu tarz bakınız elektrikli araç deneyimi.