• bugün (109)
  1. aracı araştırırken en çok soğutan şey kronik yazılım sorunları — bir ara yolda kalmaları bile tartışıldı forumlarda. t10x'le karşılaştırınca bazıları menzil olarak daha iyi lafı ediyor ama alman işçiliğine güvenen bir kullanıcının sabrını sınıyor bence. verilere bakacak olursak iddialı olduğu tek nokta iç hacim, gerisi ülke şartlarında sıkıntılı. yine de kesin karar için birkaç kullanıcıyla bizzat konuşmak gerekiyor
   tümünü göster