• bugün (107)
  1. byd atto 3 ile ilk hafta gerçekten garip geldi, araba çalışıyor ama ses yok, yayaları uyarmak için düşük hızda ses çıkaran bir sistem var ama yine de insan tedirgin oluyor. wallbox'a bağlayıp evde sessiz sessiz şarj olurken gelen uğultu bile insana huzur veriyor ama yolda yürüyenlerin anlayışına kalmış iş.
   tümünü göster