• bugün (105)
  1. istanbul'da bir arkadaşım aldı mini cooper se, bir gün kullanma fırsatım oldu. tesla model 3'ün ferahlığına alışınca mini'ye binip 'bu ne böyle bavul gibi' demekten alamadım kendimi. ama direksiyon hissi, go kart gibi dönüşleri... insanın yüzünde gülümseme oluyor resmen. şu menzil olayına gelirsek: gerçekten 150-170 km arası gidiyor şehir içi, o da benim sabah Ümraniye'den Levent'e gidip akşam dönmeme anca yetiyor, bir de şarj etmezsen sıkıntı.

    kimse menzil kaygısı diye ağlamasın bu araba ikinci araç olarak mükemmel, şehir içinde park sorunu yok, eğlencesi var. tesla'nın yanında oyun konsolu gibi kalıyor. ota güncellemeleri mi? mini'nin sistemi fosil yakıt çağından kalma gibi, güncelleme yediğinde ekran dil değiştirebiliyor, çok komik. ama sırf sürüş keyfi için alınır yani, menzilini düşünen zaten mini almaz.

    bu tarz mini cooper se menzil gerçekten az ama eğlencenin bedeli bu
    bu tarz elektrikli küçük araba segmenti yeni yeni büyüyor
    bu tarz istanbul şarj istasyonu ne hali varsa sayfiyede
    (bkz: tesla model 3 deneyimleri)
   tümünü göster