vallahi 'bir pedalla sürüş' deyince akla ilk gelen şey yokuş kalkışta stop etme derdi olmaması. ama bunun insana illet olan kısmı yeşil lamba önünde frene basarken bir yakalanma korkusu oluyor bir ‘dur lan gaza bastın mı’ falan. ümraniye trafiğine girdin mi zaten kendiliğinden alışıyorsun, bir kere yavaşladın mı 100 metre ilerde durursun . lakin alıştığın andan itibaren keyiften ağlanacak, o pedaldan çek mez git hızlan gitmenin zevkini araba otomatiğe al gibi bilmeyene anlatamıyon. benim set-up'ta takviye dahi yok, hep ecza gibi yamuk otomatik ayarlarla stabil sürüş için bir miktar kontrol eksiği olunca 'her yokuşta dayak yemek istiyorum' der gibi havalanıyon. yalnız arkadaşlar, ara ara dur-kalk arasında alışana kadar başkalarına 'benden niye kaçıyorsun' hissi veriyorsunuz. kusura bakmasınlar da 'işte yenilik dediğin böyle olur', bence sonuna kadar sabredin.
bu tarz
otopilot isyan eder ara ara bu tarz
eski vites alışkanlığı paramparça