• bugün (105)
  1. iki yıldır togg kullanıyorum, ankarada yaşıyorum. şarj ağı hızla büyüyor ama istasyonların bakımı ve arıza oranı hâlâ can sıkıcı. herkes sayılara bakıp 'ne güzel 2000 istasyon var' diyor ama işleyen kaç tanesi orası muamma.
   tümünü göster