• bugün (100)
  1. şu cybertruck olayı baya komedi aslında. kamyonet demeye bin şahit lazım, daha çok paslanmaz çelikten bir garajo takıntısı gibi. en dar sokaklarda giremeyecek, otoparkta iki yer işgal edecek. türkiye'nin yol altyapısı ve vergiler düşünülünce gelmesi epey zor görünüyor, bari onu gepç ile getirip millete satarlar o da ayrı muamma. ama elon fanlığı yapıyorum diye fantezi sevdalıları var, onları üzmeyelim. velhasıl bir ihtimal duydum, ama toyota hilux'u bile ithal ederken zorlanan bir ülkedeyiz.
   tümünü göster