• bugün (109)
  1. iki yıldır togg t10x kullanıyorum, ankarada yaşıyorum. şarj ağı istasyon sayısı artsa da yoğun saatlerde darlık hâlâ can sıkıcı, özellikle anadolu yakasındaki dağılım zayıf.