• bugün (109)
2 entry daha
  1. şimdi bu çin araçları, mesela mg mi byd mi derken aklıma hep bir 'acaba güvenilir mi?' sorusu takılıyor. makine mühendisiyim, rakamlara bakıyorum, veriler bazı modellerde fena değil hatta togg'dan bile iyi yönleri var. ama batarya soğutma sistemleri, yedek parça süreci, servis ağı derken tereddüt ediyor insan. marka fanatizminin anlamı yok, beğenmediğim yönü var mı var, söylersin. gözüm kapalı çin malı modellere atlamak akıl işi değil, ama kafası karışık olan da içini ferah tutsun bence.