• bugün (109)
5 entry daha
  1. yine blog'larda 'kışın menzil yok oluyor' haberleri okudum. abartı var mı, çok fazla yahu. tabii ki soğuk havada batarya verimi bir miktar düşüyor, fizik kuralları net. otomobilde ısıtma da harcıyor ister istemez. ama korkulacak gibi değil, telefon gibi düşün; kışın şarjı çabuk biter, planlı ol yeter. menzil kaygısı efsanesi hortlayınca yine insanlar panikliyor boşu boşuna. senede bir kere palandöken'e gidecek olsan histerik olmak da mantıklı değil tabi.