-
arkadaşlar aklım karışık, baktıkça kafa bulanıyor. atto 3'üm var, dört çeker değil ama düşünüyorum bir üst model alsam mı. tesla model y performance de var, byd seal de var; aradaki fark ne, biri daha tutumlu mu? izmir'de çok kar yağmıyor da, yok şu yok bu derken bazen aklımdan geçmiyor değil. wallbox abonem var, elektrik faturası da kafamı kurcalar. deneyimi olan varsa pratik bir şey paylaşsın, teorisiyle herkes biliyor ne yalan söyleyeyim.
- bugün (109)
- / 4
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- / 4