• bugün (107)
  1. byd atto 3 ile karlı bir yolda denedim, araç ağır olduğu için yol tutuşu fena değildi ama menzil resmen yarı yarıya düştü. ısıtma bataryayı çok yiyor, bir de lastikler yazlıksa işin zor. en iyisi kış lastiği takıp şarjı bol bir yere gitmek, yoksa yolda kalma riskin var.