• bugün (104)
  1. ankara'da t10x'ten sonra 500e'yi test ettim, şehir içi tüketim değerleri gerçekten iyi ama sert süspansiyonu ve yolcular hali beni dizel sedanıma özletti. excel'ime not düştüm rakamlar konuşsun ama.
   tümünü göster