• bugün (109)
  1. tesla model 3 kullanıyorum, servis deneyimim epey karışık. mobil servis eve geliyor, çoğu işi hallediyor, çok rahat. ama bir kere kronik bir gıcırtı için randevu aldım, iki hafta sonrasına gün verdiler. gelen teknisyen işini biliyordu, sağ olsun. öte yandan arkadaşım passat'tan mercedes'e geçti, yetkili serviste kahve ikramı mı dersin, bekleme salonu festival gibi, ama fatura da cabası. yani işin özeti: tesla'da işçilik ucuz, kaliteli ama yoğunluk var; almanlarda konfor yüksek, hesap kabarık.