• bugün (108)
1 entry daha
  1. istanbul ümraniye'den model 3'ümle yazıyorum; hızlı şarj istasyonu deneyimlerim genelde olumlu ama bazı istasyonlarda 'menzil kaygısı bir efsanedir' diyenlerin suratını görünce gülüyorum. süperşarjer dışında bir yerde hız düşüklüğü yaşayan var mı, yoksa siyasi miydi o?

    bu tarz (bkz: şarj hızı sorunları)
    bu tarz (bkz: istasyon bakımı)
    bu tarz (bkz: hızlı şarj ücreti)